Autodíly | www.mksunitcompany.cz
Repase turbodmychadel - Autodíly | www.mksunit.cz

Turbodmychadla

Pro turbodmychadla zajišťujeme kompletní služby - repase turbodmychadel, opravy turbodmychadel, montáž i jejich prodej. Námi dodávaná turbodmychadla lze použít pro osobní, dodávkové i nákladní automobily. V naší nabídce jsou však i turbodmychadla pro všechny typy stavebních strojů a mechanizací. V našem sortimentu však najdete nejen turbodmychadla různých typů, ale také kompresory a vstřikovací čerpadla.

Repase turbodmychadel

Provádíme repase turbodmychadel od těchto firem: Garrett, KKK, Toyota, Mitsubishi, Holset. Veškeré repase turbodmychadel provádíme s využitím našich dlouholetých zkušeností. Rychlé, kvalitní a spolehlivé - přesně takové jsou repase turbodmychadel od naší firmy.. Kromě turbodmychadel a s nimi souvisejícími službami (repase turbodmychadel, opravy turbodmychadel) nabízíme kompresory klimatizace a vstřikovací čerpadla.

Vstřikovací čerpadla

V našem sortimentu naleznete též vstřikovací čerpadla od firmy Bosch. Pro vstřikovací čerpadla Bosch typů VP 30 a VP 44 zajišťujeme generální opravy. Opravíme však i vstřikovací čerpadla na vozy Audi, BMW, Ford, Opel, VW a Škoda. Pokud máte o vstřikovací čerpadla zájem, neváhejte nás kontaktovat.



Turbodmychadla „ s proměnnou geometrií“ Garret VNT (Varible Nozzle Turbine)

Co s opravou - repasí turba?

Turbodmychadla „s proměnnou geometrií“ Garret VNT (Varible Nozzle Turbine) V roce 1991 nastal zlom v technologii turbem plněných spalovacích motorů osobních vozidel. Stalo se to v době, když jeden z největších výrobců turbodmychadel spalovacích motorů firma Garret, patřící do koncernu Honeywell, uvedla do výroby turbodmychadlo typu VNT. Lidově zvané „ turbo s proměnnou geometrií“ - řízenými spalinami, se stalo odpovědí na potřeby konstruktérů naftových motorů, spjaté s rychlou reakcí turbodmychadla a s tím souvisejícím vzestupem tlaku v přívodním potrubí.. Díky tomuto řešení se nejen odstranil efekt „turbo díry“, vyskytující se u starších konstrukcí motorů ale i došlo ke zlepšení motorových jednotek při současném zachování splnění stále přísnějších emisních norem. Za posledních 15 let se na světě namontovalo přes 20 mil. turbodmychadel do osobních vozidel, z toho většina v Evropě, kde naftové motory tvoří asi polovinu produkce osobních vozidel. Obecně Honeywell dodává už třetí generaci turbodmychadel VNT výrobcům motorů. Stále častěji ale turbodmychadla nalézají uplatnění také u benzínových motorů. Obrazek VNT-Turbo

Porucha turba Garrett VNT - dá se opravit?

Turbodmychadla Garrett VNT jsou velmi složité a přesné výrobky, projektované a vyrobené proto, aby zajistila přesně takové výkony, jaké požadují výrobci motorů. Vzhledem zdánlivě připomínají klasická turbodmychadla, ale materiály se kterých jsou jednotlivé součásti a celky vyrobeny a patentované technologie použité při jejich výrobě se značně liší od těch použitých ve starších konstrukcích. Ale jen vynikající konstrukce nestačí. Žádná jednotka nebude správně fungovat bez nastavení a seřízení. Což je zdánlivě velmi složité bez speciálního vzdělání a správných přístrojů. Jedná se hlavně o nastavení minimálního a maximálního množství průtoku spalin, které jsou směrovány na rotor. Dnes jen výrobci turbodmychadel s pomocí přesných přístrojů na měření průtoků jsou schopni seřídit danou jednotku, aby tato mohla dosahovat správných pro ni tlaků plnění a vydatnosti. Parametry se liší s každým typem turbodmychadla, co souvisí s použitím v různých typech motorů. Každý s výše uvedených kroků je naprosto nezbytný pro správnou funkci turbodmychadel Garrett VNT a ani ta nejmenší součást nemůže být brána na lehkou váhu. V souvislosti s výše uvedeným, turbodmychadla Garret VNT nelze repasovat. Je to oficiální informace, vydaná koncernem Honeywell, směrovaná všem servisům a prodejcům těchto produktů, podpořena zablokováním distribuce náhradních dílů a technických dat k těmto typům turbodmychadel. Turbodmychadla Garrett VNT se poznají podle písmena „V „ v označení na štítku např. GT1544V . Obrazek VNT-Turbo2

Proč není možno repasovat VNT?

Každý pokus o repasi s použitím neoriginálních dílů a nesprávné nastavení ventilu může potencionálně způsobit po namontování do vozidla závažné poruchy, jaké jsou např. nesoulad s řídící elektronikou motoru, příliš malý plnící tlak při nízkých otáčkách motoru – způsobující značné zhoršení výkonu motoru a zvýšení emisí. Vytvoření příliš bohaté směsi zase způsobí nárůst teploty spalování, což může vést k poškození turbodmychadla a také motoru. Příliš vysoký plnící tlak způsobený překročením povolených otáček, může způsobit prasknutí lopatkového kola turbíny a poškození motoru. Rychlý vzestup plnícího tlaku způsobující poškození motoru. Příliš hlučný chod turbodmychadla. Velice zvýšená toxicita spalin v kontextu přísných emisních požadavků vyřadí vozidlo z provozu. Ze statistických dat posbíraných z mnoha firem repasujících klasická turbodmychadla vyplývá, že počet „postonávajících“ motorů osazenými VNT turbodmychadly je značně vyšší oproti motorů plněnými klasickými turbodmychadly. Vyplývá to se změny regulačních parametrů způsobené během opravy a nemožnost opětovné správné regulace a synchronizace s motorem. Vezmeme-li do úvahy výše uvedené argumenty, dbajíce na zájmy majitelů vozidel s turbodmychadly VNT a také v s cílem nevměšování se do patentově chráněných technologií firmy Honeywell, budou dodávány pouze nová turbodmychadla Garrett VNT. Výrobce zajistí dostupnost nejběžnějších referencí pro všechny autorizované distributory na světě. Více informací na téma turbodmychadla lze nalézt na webových stránkách.

Created by Li-on.cz | All rights reserved: www.mksunitcompany.cz 2018©

info@mksunitcompany.cz
+420 730 513 624

MK Sunit company s.r.o.
Na Hrázkách 529/1
Ostrava - Radvanice
716 00